♪ ♫°·.¸.•°منتديات هاى تكس°·.¸.•°♪♫

منتديات القلب الحزين ميدو تحرب بكم
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 فنانات عاريات على البحــر .... استغفر الله

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة




البلد :
جنسك :
مزاجى :
هوايتي: :
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 31/12/1969

مُساهمةموضوع: فنانات عاريات على البحــر .... استغفر الله   الأحد فبراير 10, 2008 10:14 am

استغفر الله العظيم من كل ذنبا عظظيم



صحيح ينطبق عليهم المثل اللي يقوول



اللي اختشوا ماتوو




ولا انتوا رايكم ايه




يعني توصل لهذي الدرجه

مش معقووله


وش ذا التدني


وش ذا الانحطاااط


ما يدروون انهم قدووة


وما يدروون ان لهم جمهور من الاطفال يتتبع اعمالهم



ما هذه الفعله ؟؟؟؟؟

















الصور تثبت كلامي





7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7

ابعد اللي حولك ترا الصوره مخله بالاخلاق

7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
ايه للفضايح تجون بسرعه يا حبكم للشماته

7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7


استغفر ربك وش لك بالفضايح ابعد عنهاا

7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7


الله يستر علينا وعليكم بس هم ما يبون الستر

7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7




بس كفايه عن التشمس الزاايد مع الكبر تطلع التجاعيد واضحه ^^^


_________________
[SIZE="6"]
ومين يقدر علينا
[/SIZE]


كم انت كبير ياتريكة
ياعينى الرد قاسى قطعناكم فى كوماسى

راجل ابن راجل اللى يمد ايدة عليك(وغلبنا الطاووس دروجبا)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
فنانات عاريات على البحــر .... استغفر الله
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
♪ ♫°·.¸.•°منتديات هاى تكس°·.¸.•°♪♫ :: منتدى زووم فور الترفيهى :: نــكـــت و فـــوازيــــر-
انتقل الى: