♪ ♫°·.¸.•°منتديات هاى تكس°·.¸.•°♪♫
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♪ ♫°·.¸.•°منتديات هاى تكس°·.¸.•°♪♫

منتديات القلب الحزين ميدو تحرب بكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات ألبوم هانى شاكر (أحلى الليالى )

كاتب الموضوعرسالة

البلد : كلمات ألبوم هانى شاكر (أحلى الليالى ) Egypt10
جنسك : كلمات ألبوم هانى شاكر (أحلى الليالى ) M1910
مزاجى : كلمات ألبوم هانى شاكر (أحلى الليالى ) Pi-ca-22
هوايتي: : كلمات ألبوم هانى شاكر (أحلى الليالى ) Huntin10

كلمات ألبوم هانى شاكر (أحلى الليالى ) Empty
مُساهمةموضوع: كلمات ألبوم هانى شاكر (أحلى الليالى )   كلمات ألبوم هانى شاكر (أحلى الليالى ) Icon_minitimeالأربعاء فبراير 13, 2008 6:44 am

Arabic Fonts

أحلى الليالى

أحلى اليالى معاك يا غالى عيشتها لى كل المعانى الحلوه حبيبى حسيستها لى جمبك يا عمرى طمنت قلبى ريحت بالى

طول عمرى أنا بتمناك والحب عرفته معاك والقلب اللى بيهواك حياته هواك العين بقت عشائك

وأن غيبت أنا بستناك والروح راحت وياك ولا بتنساك

مين اللى يبقى معه حبيبه ويسيبه ليله فين الحب ده كان غايب عنى سنين طويله هو وأنا عايشين سوا أيام جميله

كل اللى داريته

كل اللى داريته من سنين قولته يا حبيبى فى كلمتين غيرك مليش ولا قادر أعيش ولا قلبى عاش

الوقت عدى منى ليه أيه كان سكتنى بس أيه أنا ليه قسيت وليه داريت ومقولتهاش

أيه اللى خلى قلبى عاش وحيد وأنت كنت جنبى مش بعيد ليه يا قلبى كنت ليه عنيد معرفش ليه

الف مره بطلب السماح على شوفته منى على الجراح دا اللى عده كله واللى راح ندمان عليه

أسف يا حبيبى على اللى فات أسف مش قاصد السكات أنا كنت فين طول السنين مدرتش بيك

أنا من دلوقتى كلى ليك أمرنى بنظره من عنيك ليك الامان خد من الحنان أنا بين أيديك

لو رحت بعيد

لو رحت بعيد أنا ببقى وحيد لو حوليا الناس والدنيا وأما ببقى معاك مبشوفش الناس وبتبقى لوحدك فى عنيا

حبك ليا خلاص خلانى شوفت الدنيا بأحساس تانى مبقتش أقدر أعيش من غيرك وأبعد عنك لو لسوانى

أنا عايزك يا حبيبى معايا أنت لوحدك بس كفايا لو هتهون الدنيا عليا اللى هميمنى تكون ويايا

أنا عمرى خلاص أبتدى بلاؤك وما عيشت ولا يوم من أبلك ولا عايز أعيش غير وأنا وياك دأنا قلبى حياته بقيت قلبك

كل سنه وأنت طيب

كل سنه وأنت طيب كل سنه وأنت قريب كل ليله أعيد لقلبى طول ما قلبك جمب قلبى أحلى ما فى الدنيا حبى يا بخت قلبى

بقالى ليالى بفكر فى حالى عشقت حلمت سهرت الليالى ويسرح خيالى وأغرق فى بحر الغرام

بحبك بحبك وهفضل أحبك وفكرك فى بعدك فاكرك فى قربك وففضفض لقلبك بأجمل معانى الكلام

كل سنه وأنت عمرى وأنت ليلى وضى قمرى أنت أغلى الناس عليا أنت كل الدنيا ليا كل أيامى اللى جايه هعيشها بين أيديك

مقولتش ليه

مقولتش ليه من الاول لما أنت ناوى تغيب مقولتش ليه هتطول ومفيش بين نصيب

خليتنى أستنى ليالى وأستنى تعود لى يا غالى أتارينى أنا بانى وأنت ملكش حبيب أنت ملكش حبيب

معقول تنسانى حبيبى عنيك وأنا كنت بعيش على طول جواك والشوق باليل بينادى عليك والقلب أحتار بعذابه معاك

أنا قلبى ليك

أنا قلبى ليك أنا روحى فيك من كتر حبى بخاف عليك

ولو بعيد شايفاك بالعين وأن قولت أه أقول أهين ولو فرحان أو كنت حزين هتلاقينى حاسس أو حاسه بيك

أنا قلبى كان ملوش مكان جمبك حبيبى حس بأمان عايشه بهواك ومسدأك دايما بشوقى مستنياك

ومهما طال مشوارى معاك كل السنين يا حبيبى فداك ميهمنيش طول مأنا وياك المهم أتشاف بعنيك

كل ليله

لو هتسهر كل ليله ذى مأنت وعدتنى مستحيل هتحب أدى مهما قلبك حبنى لو وحشتك مره واحده ألف مره وحشتنى

كل كلمه جاى تقولها قبل منك قولتها كل حاجه تحس بيها بحس بيها فى وقتها قلبى كان تايه فى بعدك والثوانى بعدها

مهما أبعد برده قلبى لسه سايبه معاك هنا كل لحظه تفوت فى بعدك تسوى عندى ميت سنه

مستحيل هتكون فى بعدك عيشت ذى معشتها

هو أنا أنسى

أه أه هو أنا أنسى هو أنسى لما جيت وجرحت فيا لما قلبك داس عليا لما بعنى ويوم ظلمنى وضاع هواه قصاد عنيا

هو أنا أنسى هو أنا أنسى عمرى كله اللى أنت خدته ولا قلبى اللى خدعته ولا نارى والعذاب اللى عشته معاك وشفته

جاى تانى تقول شاريك مش كفايا حرام عليك ماكنت عايش بين أيديك أنت ليه جرحتنى

طب ما قلبى كان معاك كان حنين كان ملاك كنت بتمنى رضاك أنت ليه ضيعتنى

أنت راجع بعد أيه هو فاضل فيا أيه اللى راح مش هتلاقيه يعنى أنا مبقتش أنا

لايا قلبى بلاش عتاب شوفنا منه كتير عذاب كان طريق وهم وسراب توهنا فيه من كام سنه

الحبيب أنت

الحبيب أنت الهوى أنت ولو تغيب عن عيونى قلبى ليك أنت

يا تقرب يا نبعد سوى يا حبيبى معانا الهوى ولا حيره ولا نار وعذاب ومرار ولا نبعد ثانيه تعالى

اللى حاسيس بيك أنا واللى شارى هواك أنا واللى جايب فيك يا عمرى يا حبيبى هو أنا

هو فى حبيبين كده ولا فى قلبين كده كله ثانيه معاك حبيبى تسوى عندى العمر ده

ذكراياتى

ذكرياتى بطاريدنى وبتخدنى من طريقى ومن حياتى

ذكرياتى لسه عايشعه لسه حايشه جوه أنفاسى أهاتى ذكرياتى

كل وعد وعدته ليا كل حلم حلمنا بيه لسه فاكره يا حبيبى لسه فاكره مش ناسيه

أنسى أيه و لاأيه ولا أيه أنسى قلبى لما جيت دقيت عليه خدته من سجنه وسكاته وأبتديت تملى حياته لحد ما حبك وحبك بات يا عمرى كل شى

أنسى أيه و لاأيه ولا أيه أنسى أجمل حلم عشته ودبت فيه

كل ليله أعيد كلامك أفتكر شوقك غرامك حلم قرب من الحقيقه بس ضاع أخر الطريق

أنسى أيه و لاأيه ولا أيه جرحى اللى أنت مش فاكره ناسيك

لما قلبك راح لغيرى سابنى لعذابى ومصيرى كل ليله بموت وبحيا قلبى فى جراحه غريق

أنسى أيه و لاأيه ولا أيه أنسى عمرى اللى ضاع ومش لاقيه

نفسى أعلم قلبى ينسى نفسى يكره يوم ويأسى بس لا مش هقدر أنسى أن قلبى كان برى

**

English Fonts

Ahala Al lealy

Ahala Al layaly M3ak Ya 3'aly 3eshta7 Lee Kol Elm3any El7lwa 7abeby 7asest7a lee

Gambak Ya 3omry Tament Alby Re7at B2ly

Tool 3omry W Ana Batmnak W El7ob 3refto M3ak W Al2lb Elly Be7wak 7ayato 7awak

El3en B2t 3shak W Ana 3'ebt Ana Bastnak W Elro7 Ra7et Wyak Wla Btnsak

Meen Elly Yb2a M3ah 7abebo W Yseebo Lyla F

Feen El7ob Da Kan 3'ayb 3any Sneen Tawyla Howa W Ana 3eshen Sawa Ayam Gamela

Kol Elly Daryto

Kol Elly daryto Mn Sneen 2olto Ya 7abeby Fee klmten 3'erk Malesh Wla 2der A3esh Wla 2lby 3ash

Elwat 3ada Mny Le7 Aieh Kan Saketny Bs Aieh Ana lee7 2seat W lee7 Daryet W M2olt7sh

Aieh Elly 5la 2lby 3ash Wa7ed W Anta Kont Ganby Mosh B3ed Lee7 Ya 2lby Kont Lee7 3aneed M3rafsh Lee7

Alf Mara Btlob Elsma7 3l Shofto Mny 3l Gra7 Da Elly 3ada Kolo W Elly Ra7 Nadman 3lee7

Asef Ya 7abeby 3l Elly Fat Asef Mosh 2sed Elsokat Ana Kont Feen Tool Elsneeen M2dretsh Beek

Ana Dalwaty Koly Leek Aomorny Bnzra Mn 3neek Leek Alaman 5od Mn Al7nan Ana Been 2deek

Lw Ro7t B3eed

Lw Ro7t B3eed Ana B2ba Wa7ed Lw 7walya Alnas W Eldonia W Ama B2ba M3ak Mbshofsh Alnas W Btb2a Lwa7dak Fee 3nea

7obak lea 5las 5lany Shoft Eldonia Ba7sas Tany Mbatsh 2ader A3esh Mn 3'erk W Ab3d 3ank Lw Lswany

Ana 3ayzak Ya 7abeby M3aya Anta Lwa7dak Bs Kfya Lw 7thon Eldonia 3lea Elly 7amemny Tkon Wyaya

Ana 3omry 5las Abtda Blo2ak Wm3eshtesh Wla Youm Mn 2blk Wla 3ayz A3esh 3'er Wana Wyak Dana 2lby 7ayato B2t 2lbk

Kol Sana W Anta Tayb

Kol Sana W Anta Tayb Kol Sana W Anta Or2yb Kol Lyla A3ed L2lby Twl M2lbk Gamb 2lby A7ala Ma Fe Eldonia 7oby Ya Ba5t 2lby

B2aly Lyaly Bfakr Fe 7aly 3eshatk 7lmt S7rt Ellyaly W Ysra7 5yaly W A3'ra Fe Ba7r El3'ram

Ba7abk Ba7abk W 7afdl A7abk W Fakrak Fe Bo3dk Fakrak Fe Orbak Afadfd L2lbk Bagmal M3any Elkalam

Kol Sana W anta 3omry W Anta Lyly W Day 2mry Anta A3'la Elnas 3lea Anta Kol Aldonia Dea Kol Ayamy Elly Gaya 7a3esh7a Been Adeek

M2oltesh Leeh

M2oltesh Leeh Mn Al2wel Lma Anta Nawy T3'yb M2wltesh Le7 Hatawel W Mfeesh Beena Nasyb

5ltny Astana Lyaly W Astana T3wd lee Ya 3'aly Atreeny Ana Elly Bany W Anta Malksh 7abeeb Anta Malksh 7abeeb

M3awl Tnsany 7abeby 3neek W Ana Kont B3esh 3la Tool GwaK W Elshoa Blel Bynady 3alek W Al2lb a7tar B3zabw M3ak

Ana Alby Leek

Ana 2lby Leek Ana Roa7y Feek Mn Kotr 7oby B5af 3leek

Wlaw B3ed Shayfak Bl3een W An 2olt Ah 2awl A7een Wlaw Fr7an Aw Kont 7azen 7atl2yny 7ases Beek

Wma7ma T2l Meshwary M3ak Kol Alsneen Ya 7abeby Fadak Me7mnesh Tool Mana Wyak Elmo7em Atshaf B3neek

Kol Lyla

Lw 7teshar Kol Lyla Zay Manta Wa3dteny Most7el Hat7ab 2dy Ma7ma 2lbk 7abeny Wlw Wa7shtk Mara Wa7da Alf Mara Wa7shteny

Kol Kelma Gay T2wl7a 2bl Mnk 2olta7a Kol 7aga Ta7es Bee7a Ba7es Be7a Fe Wat7a 2lby Kan Tay7 Fe Bo3dk W Alsawany B3ed7a

Ma7ma Ab3ed B2rdo 2lby Lessa Saybo M3ak Hena Kol La7za Tfwot Fe Bo3dy Teswa 3andy Meet Sana

Most7el Htkon Fe Bo3dk 3esht Zay M3yshta7a

Hwa Ana Ansa

Ah Ah Hwa Ana Ansa Lma Gyet W Gra7t Fea Lama 2lbk Das 3lea Lma Ba3ny W Youm Zalamny W Da3 7awa 2osad 3nea

Hwa Ana Ansa Hwa Ana Ansa 3omry Kolo Elly Anta 5ato Wla 2lby Elly 5ad3tw Wal Nary W Al3zab Elly 3esht7 M3ak W Shofto

Gay Tany Tawl Sharek Mosh Kyfaya 7aram 3lEEK Mkont 3aesh Been Adek Anta Leeh Gara7tny

T2b M2lby Kan M3ak Kan 7nen Kan Malak Kont batmna Redak Anta Leeh Dy3teny

Anta Rag3 Ba3d Aieh Hwa Fadel Fea Aieh Elly Ra7 Mosh 7tl2eh Ya3ny Ana Mb2etsh Ana

La Ya 2lby Balash 3ytab Shofna Meno Kteer 3azab Kan Tarea Wa7m W Sarab To7na Fee Mn Kam Sana

Al7abeeb Anta

Al7abeeb Anta Al7wa Anta Wlw T3'yb 3an 3yony 2lby Leek Anta

Ya Tarab Ya Neeb3d Sawa Ya 7abeby M3ana El7wa Wla 7yra Wla Nar W3zab W Mrar Wal Neb3d Sanya Ta3aal

Elly 7ases Beek Ana Welly Shary 7awak Ana Welly Gayb Feek Ya 3omry Ya 7abeby Hwa Ana

Hwa Fee Habyben Keda Wla Fee 2lbeen Keda Kol Sanya M3ak 7abeby Teswa 3andy El3omr Da

Zakryaty

Zakryaty .... Btaredny W Bt5odny Mn Taryay W Mn 7ayaty

Zakryaty .... Lesa 3aysh Lesa 7aysha Gwa Anfasy A7aty ..... Zakrayaty

Kol Wa3d Wa3dt7 Leea Kol 7elm 7lemna Be7 Lessa Fakrw Ya 7abeby Lessa Fakrw Mosh Nasee7

Ansa Aieh Wla Aieh Wla Aieh Ansa 2lby Lama Gayt Dayt 3lee7 5atw Mn
Segnw W Sokatw W Abtadeet Tamla 7ayato L7ad Ma7abk W 7obak B2a Ya 3omry
Kol She2

Ansa Aieh Wla Aieh Wla Aieh Ansa Agml 7alm 3eshtw W Dobt Fee7

Kol Lyla A3ed Kalamk Aftker Sho2k 3'ramk 7elm Arab Mn Al7aea Bs Da3 A5er Altrea

Ansa Aieh Wla Aieh Wla Aieh Ansa Gar7y Elly Anta Mosh Fakro Naseek

Lma 2lbak Ra7 L3'ery Sabny L3zaby W Masery Kol Lyla Bamoot W Ba7ya 2lby Fee gra7w 3'rea

Ansa Aieh Wla Aieh Wla Aieh Ansa 3omry Elly Da3 W mosh l2e7

Nefsy A3lm 2lby Ynsa Nefsy Ykra7 Youm W Yasa Bs la Mosh Ha2der Ansa An 2lby Kan Bre2

كلمات ألبوم هانى شاكر (أحلى الليالى )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-